Ketika Cinta

Vodpod videos no longer available.

Ketika Cinta, posted with vodpod

 

Advertisements

8 thoughts on “Ketika Cinta

  1. bes ah lagu ni kak…tengok video nih sy duk bayang’n akak dah kawen n dpt anak2 yg comel2 mcm akak..huhu 😉 cptlah kawen kak..tak sabor nak tengok akak sy yg comel nih pakai baju pengantin mcm kartun dlm nih..haha jngn marah ea kak

  2. lalalala….dah buleh nikah dah ni 😀 best2..bila la buleh mam nasi minyak enti ni.
    ana pun duk byangkan sama mcm ain…gehgehgeh. mcm seru dah dekat jer??

  3. best juga video ni. ana setuju dgn sham. enti dah bule nikah dah ni. hehe macam tak percaya pula enti letak video macam ni, bukankah enti tdk suka bila bincangkan soal kahwin atau pun yg sewaktu dgnnya?mgkin dah sampai seru, alhamdulillah lah kalau macamtu. ana doakan jer buat enti, moga cepat jodohnya nanti. tak rugi kahwin awl, malah tanggungjawab itu yg akn mematangkan diri kita kelak. jadikan ‘Aisyah sbg contoh teladan. insyaallah semuanya akn berjalan dgn baik..barakallahu

  4. haish!! akak nih! sy kecik lagi lah nak kwen. kalu mk ayah sy bagi sy mmg nak kawen skrng..haha. nih suruh doakan akak nih mesti dah dekat tarikhnya..huhu. cepat2la kak..akak tuh dahla ramai peminat, at least kalu dah kawen xderla lagi org nak kacau akak..lagi 1 xderla org berharap dkt akak..bahaya tau kak.anyway sy akan slalu doakan akak..peace 😉
    bintanghati & iskandar nih pun dah doakan akak tu..apa lagi kak. dah elok sgt dah umo akak kawen skrng nih…23 cantik aper..taon dpn 24..hah oke lah tu..

  5. bintanghati>>
    Allah..takat nk mkn nasi minyak, dtg je umah ana..ana bley buatkn. xyah nk tgu ana kawin..hee. da smpai seru ke? xtaw la…doa2kn la

    Iskandar>>
    erm..ms skolah dlu mmg ana xske ckp psl kawin. ingt lg kta2 akhi Is ms tu..waa mmg terkesan pd ana. skrg ana btul2 trkapai2 nk cari ilmu nikah kawin. pape pun doaknla ana ye..nk kta da smpai seru tu xkot..tp klu ada jdoh..alhamdulillah

    ain>>
    doakan je la. alaa…peminat je yg rmai tp akak xminat xjdi jg kan..huhu. i-allah moga Allah lindungi akak dr sgl fitnah dan keburukan duniawi.

    heee…korang sume ni klo bab kawin cepat je. lainla akhi Is, dia da kawin. sham bila plak?asek ngate ana je…ermm

  6. huehue..enti pandai ke msk nasi minyak?okeyla…taulah enti pandai masak, teringat kari ikan yg enti buat dulu..sedap! bukn bodek yer.
    hehe..ana takper. org laki ni biasa kahwin lmbat…ana rilex jer. tp klau ada org sudi nak kahwin dgn ana, skrg pun ana nak..haha. tp saper la nak dkt ana yg serba kurang ni, org tu pun dah tolak lamaran ana..hurmm 😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s